Bunları Biliyor musunuz?

FASULYENİN FAYDALARI

  • İnsülin ve kan sekeri düzeyini kontrol altında tutarak seker hastalarına yardımcı olurlar.
  • Kardiyovasküler sistemin sağlıklı işleyişi için yardımcı olan magnezyumu bol miktarda içerirler.
  • Potasyum oranı yüksek olan fasulyelerin düzenli olarak alımı, yüksek tansiyonu düşürmektedir.
yaylabakliyat

Daha fazla bilgi için tıklayınız

Bunları Biliyor musunuz?
×
GURME
dengeli protein Yüksek Protein
dengeli protein Yüksek Lif
dengeli protein Güçlü
Flavonoidler
dengeli protein Glutensiz
dengeli protein Vegan
dengeli protein Düşük Glisemik İndeks

En sağlıklı, lezzetli ve doğal ürünleri Sizin için tek pakette topladık!

dengeli protein

PİŞİRME YÖNTEMİ

Fasulyenin pişme süresini kısaltmak, besin değerini arttırmak ve gaz yapıcı bileşenleri uzaklaştırmak için ıslatılması gerekir.soğuk suda bolca yıkadıktan sonra en az 8 saat ıslatınız.

Lezzetli yemek tarifleri için tıklayınız.

LEZZETLİ FİKİRLER

  • Islatılıp haşlanan fasulye, blenderda biraz su (veya tavuk suyu) ile pürüzsüz hale getirilir ve içine tercihe göre baharatlar eklenir.
  • Su miktarı ne kadar yoğun bir püre elde etmek istediğinize bağlıdır.
  • Çok sulu olursa tavada suyu buharlaşana kadar pişirebilirsiniz.
  • İçine ince ince doğranmış soğan, domates eklenebilir.
  • Bu püreyi sandviçlerin içine sürebilirsiniz ya da lavaş ekmeği veya cips ile yiyebilirsiniz. Sıvı hali balığın ya da tavuğun üzerine sos olarak da kullanılabilir.
  • üzerine rendelenmişs kaşar peyniri ve/veya doğranmiş maydanoz da eklenebilir.

SİYAH FASULYENİN TARİHÇESİ

Yapılan tarihi kazılardan Güney Meksika ve Orta Amerika’da 7000 yıl öncesinden beri fasulye tüketildiği düşünülmektedir. 15. Yüzyılda İspanyol kaşifler tarafından Peru’da keşfedilerek Avrupa’ya götürüldü. Daha sonraları Afrika ve Asya’da İspanyol ve Portekizli tüccarlar tarafından yaygınlaştırıldı. Ana vatanı Amerika olan siyah fasulye çoğunlukla Latin Amerika’da tüketilir.

Dünyada besin değeri, lezzeti, uzun saklama ömründen dolayı hızla yaygınlaştı. Son yıllarda yapılan çalışmalar siyah fasulyenin sahip olduğu yüksek fonksiyonelli bileşenleri keşfederek, fonksiyonel gıda olarak insan sağlığı için önemini ispatlamıştır. Siyah fasulye obezite kontrolü ve sağlığı destekleyici özelliklerinden dolayı tüketimi gün geçtikçe artan bir prebiyotiktir

ENERJİ VE BESİN ÖĞELERİ

1 Porsiyon (60g) ürünün günlük karşılama miktarı

1 Porsiyon (60g) ürünün günlük karşılama miktarı
  • ŞEKER 1% / 1.2g
  • TOPLAM YAĞ 2% / 12g
  • DOYMUŞ YAĞ 2% / 0.3g
  • TUZ 0% / 0g

Enerji ve besin öğeleri 100gr’da

Enerji ve besin öğeleri 100gr’da
  • Yağ / 2.4 g
  • Doymuş Yağ / 0.6 g
  • Karbonhidrat / 61.6 g
  • Şeker / 2.3 g
  • Lif / 25.6 g
  • Protein / 21.1 g
  • Tuz / < 0.1 g
  • Tiamin (Vit.B1) / 0.9 mg
  • Folik Asit (Vit.B3) 148
  • Demişr (Fe) 8.7 mg

SİYAH FASULYE FAYDALARI

Yasal Uyarı

life-is-yours

Daha fazla bilgi için tıklayınız

SATIŞ EKİBİMİZ HİZMETİNİZDE!

Güçlü satış ekibimiz ve ulusal dağıtım ağımız ile bugün birçok uluslararası ve ulusal markanın ilk tercihiyiz.

Kalitemizi BRC, IFS, ISO 9001 ve ISO 22000 kalite belgelerimiz ile ispatladığımız gibi geniş ürün yelpazemiz ile uluslararası standartlarda kalite, satış ve dağıtım organizasyonuna sahibiz.

En kaliteli ürünlerimizi uygun fiyatlarla profesyonel mutfaklar ile buluşturuyoruz.

Talep formumuzu doldurun satış ekibimiz sizinle iletişime geçsin!

TALEP FORMU